Menu
Semkon
Konference

Jak nejlépe propagovat region, město a obec 2019

21.11. 2019 | 09:00 - 16:00

Praha, Botanique Hotel Prague

Jak nejlépe propagovat region, město a obec v online světě.

more about event

SEO, PPC, viditelnost v internetových vyhledávačích, Instastories, Facebook, Twitter, Newsletter, online marketing, Sklik, Google Adwords, správné zacílení reklamy, virální marketing… určitě Vám tyto pojmy nejsou neznáme, ale víte, jak je využít ve veřejné a státní správě? Víte, jak psát PPC inzeráty, popisky, aby zaujaly či texty na sociální sítě? Jak zacílit na turisty s cílenou reklamou, pokud jsou v místě, které je poblíž Vás? Nebo naopak, jak podpořit podnikatele ve Vaší oblasti?

E-marketing neboli také online marketing je nástrojem, bez kterého se v dnešní době neobejdou ani municipality. Ruku v ruce s ním jdou také další nástroje jako aplikace, newslettery, atd. Letošní konference Jak nejlépe propagovat region, město a obec se zaměří na téma E-marketingu pro veřejnou správu. Pomůže Vám se v této problematice zorientovat a vytřídit, co je pro Vaše město, obec či region nezbytné.

Těšíme se na setkání s Vámi, 

za tým společnosti SEMKON, s.r.o.

Libuše Kameníčková

Program 4

09:00
Registrace účastníků
09:30
Úvod a zahájení konference
09:30 - 16:30
Program konference
16:30
Diskuse, závěr konference

Konferenci předsedá a diskuzi řídí: Kateřina Hašková, kokocomedy.cz

Vojtěch Strnad, Partner, CEO, WDF

Jak být nahoře a napřed (jak na online marketing ve veřejné správě)

 
 

Ondřej Švrček, autor projektu Mobilní Rozhlas a CEO společnosti Neogenia s.r.o.

Nové nástroje pro online komunikaci 

 
11:15 - 11:35
Přestávka na kávu
 

Pavel Šenkapoun, Copywriter, LOGOS AGENCY, s.r.o.

10 zásad dobrého marketingového textu (a jak je uplatnit v komunikaci krajů, měst a obcí)

 
 

Miloslav Knepr, dělník české reklamy, Partner ve společnosti Silver Pack RM s.r.o.

Jak marketingově zacílit na různé věkové skupiny, s přihlédnutím na 50+

 
13:00- 14:00
Přestávka na oběd
 

Filip Zikmund, Partner and CEO at Detonate s. r. o.

Nové trendy na sociálních sítích, Facebookem už nezaujmete

 
 

Andrea Grigerová, lektor, konzultant a fontolog

Workshop I: Psychologie fontů 

 
16:30
Diskuze, závěr konference

 

lecturers 4

Filip Zikmund

Ing. Filip Zikmund MBA

Partner and CEO at Detonate s. r. o.

Od roku 2012 pracuje v marketingu se zaměřením na sociální sítě a nová média. Dlouhé roky se staral o Facebookový profil hlavního města Prahy, kde bylo zapotřebí nastavit jasnou koncepci a strategii. Díky tomu se podařilo z FB profilu Prahy vytvořit hlavní komunikační kanál města, který v krátkodobé i dlouhodobé interakci poráží i (co do počtu fans) desetkrát větší profily metropolí, jako jsou New York City, Chicago, Glasgow, Madrid... Filip se věnuje všem sociálním sítím, spolupracuje s mnoha dalšími subjekty z veřejného i soukromého sektoru, kterým se stará o strategii komunikace na sociálních sítích a krizovou komunikaci. Nyní je také CEO společnosti Detonate s. r. o.

Miloslav Knepr

Miloslav Knepr

dělník české reklamy, Partner ve společnosti Silver Pack RM s.r.o.

Miloslav Knepr v reklamním a komunikačním byznyse pracuje už třicet let. Prošel různými pozicemi v mezinárodních reklamních agenturách (Leo Burnett, MARK BBDO, WMC Grey ), kde pracoval pro významné domácí i mezinárodní klienty z různých kategorií, včetně cestovního ruchu: CzechTourism, Letiště Praha, Česká republika, Emirates, RGCML,a další. V posledních dvou letech se věnuje konzultacím u rozličných klientů a v letošním roce založil společnost SilverPack, která se věnuje cílené komunikaci na dospělé.

Pavel Šenkapoun

Pavel Šenkapoun

Copywriter, LOGOS AGENCY, s.r.o.

Pavel je kreativec, písničkář a regionální básník. Své texty a písně publikuje pod pseudonymem Leo Pank Ševelpuna. Blog o copywritingu, češtině a ontologii píše pod sebeironickým názvem Nejlepší copywriter. A malou kreativní agenturu vede pod značkou Logos.agency. Pro vydavatelství Zoner Press vytvořil knihu “Webcopywriting pro samouky”. Tištěná verze je aktuálně vyprodána, ale můžete si ji pořídit ve formě e-booku. Péčí nakladatelského rodinného domu “Leninovi šleh zelím” vydal tři básnické samizdatové sbírky “Večeře pro jednoho” (2002), “Z konce” (2005) a “The Best Of 2001–2006” (2006). Tyto knihy jsou rovněž rozebrány a seženete je pouze na černém trhu. Na svých školeních učí jednotlivce i firmy, jak psát webové texty a budovat svůj vlastní styl.

Andrea Grigerová

Mgr. Andrea Grigerová

lektor, konzultant a fontolog

Zkoumám, hledám souvislosti mezi výběrem fontů a charakterem člověka. Školím, tvořím online kurzy a pomáhám vybírat fonty pro weby i dokumenty. Vytvořila jsem terapeutické karty Fontohrátky a spolupracuji na jejich využití s kouči, dětskými psychology a terapeuty.

Vojtěch Strnad

Vojtěch Strnad

Partner, CEO, WDF

Vojtěch se ve světě internetu pohybuje již více než 10 let. Přes 5 let vede digitální agenturu WDF, která pod jeho vedením navrhuje webové a mobilní aplikace do celého světa. V České republice WDF vytvářela projekty například pro České Dráhy, Dopravní podnik hlavního města Prahy, politické strany nebo i mobilní aplikaci pro fotbalový klub Viktoria Plzeň, Lesy ČR či chatbot pro město Plzeň.

Ondřej  Švrček

Ondřej Švrček

autor projektu Mobilní Rozhlas a CEO společnosti Neogenia s.r.o.

Ondřej Švrček je bývalý český reprezentant a mistr republiky v plavání na 200 metrů (motýlek). Studoval informatiku a grafický na Faktultě informatiky MUNI a patří mezi výrazné osobnosti directmarketingového a telekomunikačního trhu. V minulosti působil jako šéf projektu SMSbrána.cz nebo agregátoru ZlatéSlevy.cz. V posledních pěti letech pak vybudoval největší českou platformu pro chytrou obecní komunikaci Mobilní rozhlas a spoluzaložil iniciativu Zlepšeme Česko. Jeho nástroje dnes využívá desetina českých obcí a pomáhají informovat více než 250 000 obyvatel České republiky ve všech krajích. Inspiraci pro další rozvoj svých projektů čerpá mimo jiné také jako zastupitel Popůvek u Brna, zlepšovat prostředí chytré obecní komunikace pomáhá také jako jeden z poradců Asociace moderně komunikujících samospráv.

Practical info 4

Jak nejlépe propagovat region, město a obec 2019

Manažer konference:  Libuše Kameníčková | kamenickova@semkon.cz | 777 950 853

Místo konání: Botanique Hotel Prague, Sokolovská 204/11, 186 00 Praha 8-Florenc

Doprava:  Metro stanice - Florenc

Parkování: Parkování je v této části Prahy poměrně obtížné (Praha 8 má zřízené parkovací zóny), doporučujeme použít městskou hromadnou dopravu.  K využití jsou také parkoviště P+R, které jsou umístěny u metra v lokalitách Skalka I, II, Zličín I, II, Nové Butovice, Opatov, Chodov, Ládví, Letňany, Rajská zahrada, Černý Most I, II, Nádraží Holešovice a Depo Hostivař – více na http://www.parkujvklidu.cz/parkovani-pr/ . Protože parkoviště P+R bývají velmi často obsazené, doporučujeme další možnosti pro parkování. Nedaleko hotelu je placené parkoviště Na Florenci 25 Praha 1, Nové město, (vjezd z ulice Na Florenci). Více zde: http://www.hlidaneparkoviste.cz/parkoviste-praha-a-okoli/parkoviste-rap-praha-s-r-o-/ Příjezd po dálnici D8 – parkoviště Střelničná / Dolejškova Praha 8, celodenní parkování stojí 100kč http://www.hlidaneparkoviste.cz/parkoviste-praha-a-okoli/parkoviste-parkovisteladvi-cz . Příjezd po dálnici D1 - http://www.parkovistepraha.cz/index.php?site=pankra

General terms and conditions 4

Účastník odesláním registračního formuláře prohlašuje, že souhlasí s poskytnutím osobních údajů v rozsahu jméno a příjmení, poštovní/fakturační adresa, číslo telefonu, e-mailová adresa, obchodní firma a sídlo zaměstnavatele, pracovní zařazení, a s jejich následným uchováváním a zpracováním společností SEMKON, s.r.o. Společnost SEMKON, s.r.o. je zapsána v registru zpracování osobních údajů vedeného Úřadem pro ochranu osobních údajů pod registračním číslem 00064030. Veřejný registr zpracování je k dispozici na:                                                       http://www.uoou.cz/uoou.aspx?menu=29&submenu=30 
                                                                             

Údaje uvedené v registračním formuláři nebudou poskytnuty třetím stranám a budou použité pro zpracování registrace účastníka a vystavení zálohové faktury. Zasláním registrace účastník souhlasí s použitím osobních údajů společností  SEMKON, s r.o. dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a svoluje k zasílání informací spojených se seminářem a společností SEMKON, s.r.o. Po obdržení přihlášky bude emailem zasláno potvrzení o registraci spolu se zálohovou fakturou (100% registračního poplatku). Registrační poplatek musí být uhrazen v plné výši do data splatnosti. V případě jakéhokoliv problému s registrací či zálohovou fakturou nás neprodleně kontaktujte na telefonním čísle 774 457 267 či 222 231 227. 

 

Účastnický poplatek zahrnuje: Vstup na akci pro jednu osobu, celodenní občerstvení (snídaně, kávové přestávky, oběd) a tištěný a elektronický sborník prezentací. Účastník po konání akce obdrží potvrzení o účasti a zúčtovací fakturu. 
 

Provedená registrace je závazná. Organizátor semináře musí být písemně vyrozuměn o zrušení účasti na konferenci/semináři, změna účastníka je možná bez dalšího poplatku. O případné neúčasti či změně nás prosím informujte emailem. Při zrušení registrace účastníka/účastníků budou uplatňovány následující podmínky: do 14 dnů před konáním konference bude účtován storno poplatek ve výši 50% fakturovaného poplatku, po 14 dnech před konáním konference bude účtován jako storno poplatek celý účastnický poplatek.

Organizátor si vyhrazuje právo na změnu programu, přednášejících či termínu konání. Pokud taková změna nastane, je povinen neprodleně informovat všechny přihlášené. 

​Plné znění všeobecných obchodních podmínek společnosti SEMKON, s.r.o. 

Charges 4

Ceny jsou uvedeny bez DPH

3490 Kč

Poplatek pro soukromý sektor

2990 Kč

Poplatek pro státní a veřejnou správu

1490 Kč

Poplatek pro obce do 1500 obyvatel a NNO

Partners

Partnery konference jsou: 

  

Newsletter

Jste rádi neustále v obraze?
zadejte nám svou emailovou adresu a my Vás budeme informovat o nadcházejících akcích.

Zrušit
© Semkon 2015, all rights reserved,
powered by Marek Petrů