Jak komunikovat na sociálních sítích v době krize? Jak předávat informace jasně, uceleně a propojeně? Jak na komunikaci po krizových situacích? Veřejná a státní správa má v mnohém svá specifická pravidla, ta se chtě nechtě prolínají i do komunikace na sociálních sítích. Co je pro soukromý sektor běžné, může být v této oblasti velkou překážkou. Proto jsme pro Vás připravili workshop, který se podívá na zoubek sociálním sítím, poradí jak na nich publikovat nejen po technické stránce, ale taktéž po faktické a obsahové.
Těšíme se na setkání s Vámi,
za tým společnosti SEMKON, s.r.o.
Libuše Kameníčková
Semináři předsedá a diskuzi řídí: Kateřina Hašková, holka z marketingu (soc. sítě, eventy, interní komunikace), také moderátorka, komička a lektorka
Pavel Šenkapoun, Copywriter, LOGOS AGENCY, s.r.o.
Jak psát texty, které uspějí na sociálních sítích
Pavel Šenkapoun, Copywriter, LOGOS AGENCY, s.r.o.
Jak psát texty, které uspějí na sociálních sítích
Filip Zikmund, Partner and CEO at Detonate s. r. o.
Sociální sítě - prakticky
Kateřina Hašková, holka z marketingu (soc. sítě, eventy, interní komunikace), také moderátorka, komička a lektorka
Humor v komunikaci
Změna programu vyhrazena.
Partner and CEO at Detonate s. r. o.
Od roku 2012 pracuje v marketingu se zaměřením na sociální sítě a nová média. Dlouhé roky se staral o Facebookový profil hlavního města Prahy, kde bylo zapotřebí nastavit jasnou koncepci a strategii. Díky tomu se podařilo z FB profilu Prahy vytvořit hlavní komunikační kanál města, který v krátkodobé i dlouhodobé interakci poráží i (co do počtu fans) desetkrát větší profily metropolí, jako jsou New York City, Chicago, Glasgow, Madrid... Filip se věnuje všem sociálním sítím, spolupracuje s mnoha dalšími subjekty z veřejného i soukromého sektoru, kterým se stará o strategii komunikace na sociálních sítích a krizovou komunikaci. Nyní je také CEO společnosti Detonate s. r. o.
Copywriter, LOGOS AGENCY, s.r.o.
Pavel je kreativec, písničkář a regionální básník. Své texty a písně publikuje pod pseudonymem Leo Pank Ševelpuna. Blog o copywritingu, češtině a ontologii píše pod sebeironickým názvem Nejlepší copywriter. A malou kreativní agenturu vede pod značkou Logos.agency. Pro vydavatelství Zoner Press vytvořil knihu “Webcopywriting pro samouky”. Tištěná verze je aktuálně vyprodána, ale můžete si ji pořídit ve formě e-booku. Péčí nakladatelského rodinného domu “Leninovi šleh zelím” vydal tři básnické samizdatové sbírky “Večeře pro jednoho” (2002), “Z konce” (2005) a “The Best Of 2001–2006” (2006). Tyto knihy jsou rovněž rozebrány a seženete je pouze na černém trhu. Na svých školeních učí jednotlivce i firmy, jak psát webové texty a budovat svůj vlastní styl.
holka z marketingu (soc. sítě, eventy, interní komunikace), také moderátorka, komička a lektorka
Vystudovala Vysokou školu ekonomickou, konkrétně Hospodářské a politické dějiny s vedlejší specializací Ekonomická žurnalistika. Hned po ukončení školy se ovšem začala věnovat marketingu, trochu díky náhodě. Prošla si nejrůznějšími marketingovými pozicemi, jejichž náplní byl online i offline marketing, tvorba contentu, copywriting, správa sociálních sítí, event management, interní marketing či happiness management. Zná situaci na straně klienta, pracovala i v digitální agentuře jako account manager a content specialista. Aktuálně pracuje jako freelancerka, což Kateřině umožňuje věnovat se také moderování a stand-up comedy. Moderovala nejrůznější večírky, plesy, konference, oslavy či hudební festivaly. Je stand-up komičkou “bez stálého angažmá”, ale často hostuje ve skupině Na stojáka či Stand-up Factory. Je zakladatelkou a členkou vtipného dívčího dua Koko Comedy produkující převážně vtipná videa na jejich Youtube kanál, navštívit můžete také jejich workshop Jak rozesmát své přátele, kolegy i followery. V životě věří v dobrou energii a humor a v humoru v sílu osobního příběhu a že nejlepší příběh je směsicí pravdy, vypravěčského umu a nadsázky. Potrpí si na dobré jídlo, dobré pití a dobré copy.
Manažer semináře: Libuše Kameníčková | kamenickova@semkon.cz | 777 950 853
Místo konání: Budova Nadace pro rozvoj architektury a stavebnictví, Václavské náměstí 31, Praha 1
Doprava: Metro trasa A – stanice Muzeum, případně trasa B - stanice Můstek
Parkování: Parkování je v této části Prahy poměrně obtížné (Praha 1 má zřízené parkovací zóny), doporučujeme použít městskou hromadnou dopravu.
Účastník odesláním registračního formuláře prohlašuje, že souhlasí s poskytnutím osobních údajů v rozsahu jméno a příjmení, poštovní/fakturační adresa, číslo telefonu, e-mailová adresa, obchodní firma a sídlo zaměstnavatele, pracovní zařazení, a s jejich následným uchováváním a zpracováním společností SEMKON, s.r.o. Společnost SEMKON, s.r.o. je zapsána v registru zpracování osobních údajů vedeného Úřadem pro ochranu osobních údajů pod registračním číslem 00064030. Veřejný registr zpracování je k dispozici na: http://www.uoou.cz/uoou.aspx?menu=29&submenu=30
Údaje uvedené v registračním formuláři nebudou poskytnuty třetím stranám a budou použité pro zpracování registrace účastníka a vystavení zálohové faktury. Zasláním registrace účastník souhlasí s použitím osobních údajů společností SEMKON, s r.o. dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a svoluje k zasílání informací spojených se seminářem a společností SEMKON, s.r.o. Po obdržení přihlášky bude emailem zasláno potvrzení o registraci spolu se zálohovou fakturou (100% registračního poplatku). Registrační poplatek musí být uhrazen v plné výši do data splatnosti. V případě jakéhokoliv problému s registrací či zálohovou fakturou nás neprodleně kontaktujte na telefonním čísle 774 457 267 či 222 231 227.
Účastnický poplatek zahrnuje: Vstup na akci pro jednu osobu, celodenní občerstvení (snídaně, kávové přestávky, oběd) a tištěný a elektronický sborník prezentací. Účastník po konání akce obdrží potvrzení o účasti a zúčtovací fakturu.
Provedená registrace je závazná. Organizátor semináře musí být písemně vyrozuměn o zrušení účasti na konferenci/semináři, změna účastníka je možná bez dalšího poplatku. O případné neúčasti či změně nás prosím informujte emailem. Při zrušení registrace účastníka/účastníků budou uplatňovány následující podmínky: do 14 dnů před konáním konference bude účtován storno poplatek ve výši 50% fakturovaného poplatku, po 14 dnech před konáním konference bude účtován jako storno poplatek celý účastnický poplatek.
Organizátor si vyhrazuje právo na změnu programu, přednášejících či termínu konání. Pokud taková změna nastane, je povinen neprodleně informovat všechny přihlášené.
Plné znění všeobecných obchodních podmínek společnosti SEMKON, s.r.o.
Ceny jsou uvedeny bez DPH
Účastnícky poplatek
Poplatek pro účastníky konference "Propagace 2019"
Jste rádi neustále v obraze?
zadejte nám svou emailovou adresu a my Vás budeme informovat o nadcházejících akcích.